Schema fram till den 16 April
2010-03-21 / 12:19:01 / Allmänt

Det ni! När Emelie är rastlös så är det så det kan gå. Jag har nämligen nu gjort upp ett schema för mig själv enda fram till den 16 april. Med timmar vad jag ska plugga vad, när jag har föreläsningar, pass på gymmet, träningar med TDS nu är det bara spontanitetet som det finns lite utrymme för. Anledningen till att jag verkligen satte mig och gjorde det här schemat (förutom att jag är rastlös) är att jag har något otroligt mycket att läsa till nästa tenta, så för att överhuvudtaget hinna med det, var jag tvungen att göra ett schema, det jobbiga blir för mig om jag inte lyckas med att hålla det för då kan det minst sagt bli lite problematiskt. Men det ska väl inte vara så svårt heller?



Mitt problem nu är att jag hade planerat det det skulle ta längre tid att planera, så ligger före i mitt schema till och med, men jag borde kanske sätta igång med pluggandet redan nu? För det är ju bättre att ligga före schemat än efter det.

Min rastlöshet är inte helt dämpad men det är väl så gott det kan bli antar jag, vänta bara till tds träningen sen ikväll, om jag fortfarande är lika rastlös då, kan jag lova att det kommer att gå undan så dansstegen bara flyger omkring :)

Men nu är klockan bara kvart över tolv så har många timmar än på mig att fördriva tiden med så nu ska jag sätta igång och skriva ett "paper" om Demokrati och Slaveri under Antiken, med självfallet egna reflextioner, visst är det spännande?



Fortsätter och skriv inom kort då jag tröttnat på mitt "paper" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0