Plugg, Plugg, Plugg!
2010-03-03 / 14:39:42 / Allmänt

Hemma från universitetet nu och har slängt i mig lite mat, äta bör man annars dör man, men har haft seminarium idag då man skulle läsa 7 texter om samma inncident och se hur situationen tolkats på olika vis. Lite krongligt allt för det överensstämmer verkligen inte överdrivet men sådant måste man lära sig då man läser historia

Nu ska jag läsa några hundra årig nordisk historia och hoppas på att jag förstår den, trodde att jag snart var klar med allt som skulle sammanfattas hade bara fel på ungefär 600 sidor -whoohoo! Så imorn kommer det att bli en hel pluggdag.

Halv 6 idag blir det dans - kul! :D (Hoppas Hanna överlevde sin apu med de bitska hamstrarna bara, så vi inte blir en för lite på träningen :))

Efter dans har jag siktet på gymmet och om jag får tid vilket jag betvivlar ska jag skriva lite på mitt senaste projekt om inte tid finns får det bli efter tentan nästa vecka - tycker idén är bra än så länge iaf ^^

NU - Nordens historia - ingen som vill byta??

( innan nationella proven i matte C -men då kunde man iaf vara ute och plugga ju! )

Plugg away everybody :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0