Ord utan betydelse kan ni leverera till någon annan
2010-03-18 / 20:05:16 / Allmänt

Någon mer än jag som har blivit trött på ord som sägs utan någon som helst känsla eller tanke bakom? Dessa ord som inte betyder något kan inte sluta leverera till mig för ärligt talat, jag orkar inte höra dem. Och ännu tröttare har jag blivit på de ord som inte sägs, utan man ska bara tolka in en massa ord i total tystnad - whoohoo!

Okej nu blev det tjurkärring inlägg kände jag, men det var det jag behövde skriva idag.. och det är ju min blogg så om ni inte gillar vad jag skriver så läs någon annans - det stör inte mig.

Nej men, så sur jag låter idag - EMELIE SKÄRP DIG! Och nej jag har inte schizofreni, bara tvedelad personlighet ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

det är skönt att skriva av sig så GO EMELIE :D

2010-03-18 @ 20:41:52
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0