Nu är det dags för söndagsplugg
2010-03-14 / 12:40:35 / Allmänt

Ingen ro och ingen vila här inte, tenta i fredags och nu drar det igång igen har ju som tur var haft 2 nedvarvningsdagar så nu är det allt dags att varva upp igen till lite plugg här för det är ju snart tenta igen bara 4 veckor kvar så bäst att dra igång med det - nästan direkt. Inte helt direkt för först ska jag göra en källkritiskt uppgift och värdera dess källor, inte den mest inspirerande uppgiften men det är sådant som inte desto mindre kräver att göras...

Min älskade huvudvärk har fortfarande inte släppt taget om mig helt, men den får väl klamara sig fast bäst den vill den ska inte få mig på fall, det är ju liksom bara en huvudvärk - hallå liksom ^^

Nu - Metodövning 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0