Minskat utan att ha gått ner i vikt
2010-03-19 / 12:34:44 / Allmänt

Nu skulle jag precis dra iväg till gymmet hade jag tänkt men mamma ringde och sa att hon hade råkat fått med sig mina husnycklar till jobbet imorse, hur lyckades hon med det egentligen? Det är för mig ett mysterium. Så nu måste jag först leta fram några extra nycklar innan jag kan ge mig av, men har ju några minuter på mig för jennie har inte slutat än så medans vi väntar kan jag berätta något kul.

Som ni kanske vet har jag tränat ganska så mycket på sista tiden, men har varken gått ned i vikt eller minskat i omkrets eller vad man säger men trots det...

Har jag kommit i ett par jeans jag inte haft på mig sedan 1an på gymnasiet



whoohooo :)

och så har jag lyckats knäppa denna skjorta som jag ALDRIG kunnat gjort, sedan jag köpte den! :D



Emelie är glad haha :) och det var bara ett smakprov från alla kläder jag idag provat i min garderob ^^

Men nu ska jag och jennie till gymmet vi hörs och ses och skrivs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafals, för dig kanske det är en vinst att lyckas knäppa skjortan men för alla oss killar så är det ju inget att jubla över! :P

2010-03-19 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0