Love Never Dies - The return of the phantom of the opera!
2010-03-17 / 10:37:07 / Allmänt

Alla galna phantomen på operan fanns där ute liksom mig själv kan äntligen andas ut! För Andrew Lloyd Webber har gjort det alla väntat på. Han har skrivit en fortsättning till phantomen på operan! Än finns inte film versionen, men musikalversionen och jag måste medge att av de låtar jag hört håller den samma höga klass som tidigare. Är ni nyfikna? Vill ni höra?

Även om ni inte hört låtarna, eller sett phantomen på operan tidigare rekommenderar jag er som starkast att lyssna på följande klipp - både låten och sångaren är helt otrolig!



Kan inte vänta tills jag kan se denna musikal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0