Livslotteriet.se
2010-03-23 / 13:33:32 / Allmänt

Får en verkligen att tänka till lite. Och ett ypperligt sett att försöka få fler att skänka pengar till de utsatta barnen i världen som räddabarnen har anordnat.

I och med att jag fortfarande inte har fått mitt studiebidrag har jag det lite ont med pengar just nu, annars skulle jag ha skickat iväg pengar till rädda barnen direkt.

För något jag har väldigt svårt att leva med är alla barn som föds som inte har en framtid. Inte utan hjälp.

Gå in på: www.livslotteriet.se

Gör det

Kommentarer
Postat av: Magnus

Såg reklam för detta på TV och det är ju rätt fjantigt att påstå att det bara är 0,08% chans att födas i Sverige. Varje person är ju ett resultat av sin mor och far och är de från ett visst land så är nog sannolikheten snarare runt 99% att man föds i just det landet, i detta fall Sverige.

2010-07-08 @ 07:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0