Lika seg idag
2010-03-23 / 11:11:58 / Allmänt



Så om ni ser mig i denna position idag var vänliga och väck mig för har verkligen inte tid att se ut så där! Usch som jag sa var jag sjukt trött även idag, det missade ni inte va? Så gymmet imorse var verkligen inte att tänka på det var helt enkelt inte möjligt att ta mig upp, vilket i sin tur gjorde att jag sov för länge och alltid när jag sover för länge börjar jag drömma helt sjuka drömmar - varning på att man nu för fan ska gå upp!

Har däremot trots min trötthet lyckats med lite idag i alla fall, har mejlat två av mina föreläsare med färdig-gjorda uppgifter, varav jag iofs bara gjorde lite av idag, hade nämligen redan gjort det mesta av dem i söndags men idag gjorde jag pricken över i:en.

Innan jag nu börjar att plugga världens ekonomiska historia ska jag slänga in en låt till er som jag verkligen rekommenderar för alla sinnestämningar :) Både när man är nere, när man är uppåt, när man är pigg och när man är trött!



och om ni gillar låten så se denna film där den figurerar i :) Älskar den här filmen!



Nu är jag piggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0