Kvällen
2010-03-02 / 23:38:26 / Allmänt

Nu ikväll blev det ingen träning som jag sa tidigare... och att göra det ännu trevligare så mår jag skit illa också... whoohooo! ursäkta om jag klagar men har en sådan dag

Så istället har jag pluggat med mamma eller rättare sagt haft föreläsning för mamma om engelbrekt upproret som jag har seminarium på imorgon, har inte läst allt jätte noga men känner att jag har det under kontroll i alla fall.. Sen skulle jag berätta för mamma vad som hänt den senaste säsongen av desperate housewives innan kvällens avsnitt börja och det var inte lätt vill jag lova och reda ut den röran

vilken klänning skullle ni helst vilja ha? det trodde ni aldrig at jag skulle blogga om klänningar va? Måste säga att jag skulle helst vilja ha Lynnetts klänning alltså :P(längst åt höger ^^)


och som avslutning testade jag på den nya tv-serien cougar town och det var det galnaste jag sett på riktigt riktigt länge och så kul!!!






Kommentarer
Postat av: Hanna

HAAH cougar town va sååå bra xD

2010-03-06 @ 13:38:13
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0