Knee out of order
2010-03-02 / 18:10:48 / Allmänt





Mitt knä är ur funktion... Det var inte bra sedan jag fick stanna på ett väldigt lustigt sätt i en OBS! grön backe då flera barnfamiljer stod nedanför en kulle, inte på den, utan nedanför så man såg dem inte förrän jag flög över kullen så var tvungen att stanna på ett väldigt konstigt sätt för var som sagt i luften. Då vred jag till det lite.

Dagen efter åkte vi längåkning och mamma och jag körde då i en väldigt hög hastighet, sedan mot slutet var det mycket uppförs backar så då knät ideligen vek sig och till sist slog jag i knät i längdskida inte skönt...

Igår när jag gick på ren is i 6 km i snöstorm,  då bussarna slutat gå, halkade jag gång på gång att jag inte förstår hur jag en kom till den bussen som faktiskt gick.

På dansträningen sedan igår, sluta det nästa fungera totallt! och en gång då jag böjde benen tog jag mig ens inte upp..

Idag är knäet värre..



Inget gym för mig idag, inte..

It sucks! but what can u do when your knee is out of order?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0