Hamstrar, Marsvin, Smoothie Gymmet och Klerkernas tid
2010-03-03 / 21:18:45 / Allmänt



Visst ser det gott ut? och det kan jag lova att det var :)

Precis hemkommen ifrån gymmet med en smoothie i handen som jag uppfann lite av mig själv haha nej då emma sa ingredienserna men jag gjorde på gammalt hederligt farbror melker vis, dvs. Efter behag och måste säga att det lungt är min godaste smoothie hittils!

Gymmade i ca 1 och en halv timme idag - så skönt! Men fick lite panik när vi kom dit för trodde först att emma och de redan hade åkt hem så då blev jag lite ledsen-- Sedan dök hon plötsligt som en uppenbarelse upp framför mig! Så då tog träning uppsving på riktigt för vet ni hur lätt det är att träna samtidigt som man konstant kan snacka med Emma? Rekommenderas som starkast. Vi snackade om allt möjligt bland annat redde hon ut mysteriet vad är egentligen skillnaden på hamstrar och marsvin och vad är en hamster?

Ni förstår när jag prata med Hanna imorse och hon berättade att en hamster gått till attack( mitt ordval) måste jag erkänna att jag faktiskt inte hade en aning om vad en hamster var, smart jag är va? Men nu har jag fått klarhet i den frågan och nu vet ni alla att när jag vakna imorse visste jag vad en hamster var men jag kommer somna idag och veta både vad en hamster och marsvin är, samt att jag gör en döläcker smoothie :P

Nej, nu måste jag återgå till min kära historia bok och läsa om klerkernas tid, vad det är vet jag ännu inte men om ni är tillräckligt nyfikna kanske jag berättar det imorgon :)

I must klerk away ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0