Hamburgare kl. 07.11
2010-03-12 / 13:03:18 / Allmänt

Hemma från min tenta! :D och vet ni hur väldigt skönt det är att ha avklarat den första tentan för kursen? Jo, det är väldigt skönt :) Missade på en fråga - Vem var Mansa Musa? hade aldrig hört det namnet tidigare så jag bara satt med stora ögon och tittade på frågan. Men den frågan hade bara 1 poäng den poängen kommer inte göra någon skillnad :) och kollade upp vem människan var så fort jag kom hem så nu vet jag det :P

Om ni undrar angående rubriken så var det så att när jag åkte till universitetet mötte jag en i en bil, klockan 07.11 som satt och åt en hamburgare! KLOCKAN 07.11!!! Är inte det lite väl tidigt? Eller jag skulle tycka det men men XD

Nu sitter jag framför datan med en jordgubbssmoothie i högst hugg och bara njuter av att det är fredag :) När jennie kommer hem ska vi ta en sväng till gymmet får se hur länge jag orkar för är helt slut, både i huvudet och hela kroppen. Tror jag både pluggat och tränat för mycket den här veckan men det funkar, det funkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0