Gods Speed
2010-03-24 / 17:20:39 / Allmänt

Berättade jag om igår när jag kom till spinningen och upptäckte att jag saknade något? Jo, själfallet, mitt knä skydd. Så det var med nöd och näpe jag tog mig igenom passet, tänkte faktiskt bryta och bara gå därifrån mitt i passet för det gjorde så jävla ont. Men då gick en låt som jag tror heter, Gods Speed? Och då kan man väl bara inte bryta eller? Nej det går verkligen inte för sig. Så jag genomförde träningspasset och kände mig sedan lite invalid resten utav kvällen.

Nu ska jag snart på dansträning och efter det easy line och då ska jag verkligen se till att inte glömma mitt knäskydd för då bryter jag nog ihop! Även bokstavligt talat, tror inte knät håller om jag inte kommer ihåg det.

Men nu ska jag byta om och ta på mig knäskyddet direkt så jag inte glömmer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0