Gissa vad gjort idag?
2010-03-06 / 15:38:37 / Allmänt



Följande kläder har jag haft på mig under dagen idag, kan ni gissa vad jag har haft för mig? Är ni nyfikna?

Senare kommer ni att få se vad jag gjort, men kommer inte att berätta till vad ^^ inte än inte än :P jag måste få dra ut på det lite :)

Igår firade vi Malin! :D det var jätte trevligt, trevligt sällskap, trevlig Bowling (jag förlorade - någon som är förvånad?) och riktigt riktigt god mat :) Och ni skulle höra mitt fina 20 års tal jag höll för Malin, kände att jag lyckades för alla började garva ^^ och sedan festade vi till det lite också men bara lite och sjöng bla.singstar - det är ju malins och min grej för er som inte vet det haha

Har inga bilder än men ska kräva några på malin sen men än så länge får ni nöja er med, denna XD inte den bästa bild men den enda jag hitta på denna data, hoppas det duger och att vi inte skrämmer bort er ^^



Spoke out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0