En plan inför framtiden
2010-03-15 / 13:29:53 / Allmänt

För att hinna med allt jag ska göra i veckorn gör jag scheman för mig själv, men ändå sådant som inte utspelar sig inom den närmaste veckan har jag en tendens att glömma tills det är försent att faktiskt genomföra det. En sådan dag har jag idag, då det i fredags hade varit ett viktigt datum för mig att komma ihåg men någonstans i min hjärna hade det datumet försvunnit in under att det var tenta dag i fredags så då försvann allt annat relevant för den dagen och nu är det lite kört ... Visst har jag andra planer, men den planen var viktig. Viktig som en underplan för att kunna genomföra vissa över planer...

För i höst har jag än så länge 2 planer, men om båda två av dem skiter sig så måste jag ändå ha en tredje plan, och vad ska denna tredje plan vara då?

Men innan hösten kommer ju sommaren... Vad jag är dålig på att planera sommaren. Ska jag plugga? ska jag jobba? Något av dessa vet jag att jag behöver göra för att somsagt genomföra min höstplan.

Fan vad ska jag göra.... Hjärnan står på Noll just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0