Det som egentligen var bäst!
2010-03-14 / 11:50:29 / Allmänt

Tack till alla er underbara som kom hit igår kväll och tittade på melodifestivalen med oss det var verkligen det som var det bästa med melodifestivalen inte alla knäppa låtar utan sällskapet man såg alla knäppa låtar tillsammans med :) Det var verkligen jätte trevligt så det får vi se till och göra om tycker jag :P

Och ledsen till Busk, Hanna och Matilda att när ni skulle gå hem att jag var så trött att jag bara låg på golvet och skrattade åt allt XD även jag har mina sådana dagar ^^ hoppas ni inte dömmer mig för hårt för det :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för att vi fick komma :D

HAHA det gööör inget emelie vi är alla övertrötta ibland xD

2010-03-14 @ 21:23:14
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0