Dansträning nu!
2010-03-03 / 17:10:45 / Allmänt

Är vad jag skulle skriva hade jag tänkt men så blev det inte och jag som kände att jag behövde en paus efter att ha suttit och pluggat i ca 3 timmar ... Bara snart är det dansträning, snart är det dansträning ... Men så blev det tyvärr inte riktigt...

Får väl bara bli gymmet idag istället då, med Emma och Mamma tror jag ^^ dvs. om mamma behagar sig att komma hem ifrån jobbet, men oftast blir alla som sjukast precis då hon ska gå därifrån självfallet.

OJ! det har blivit snö storm nästan! har ni också det?  Försökte ta kort på det men det blev inte så lyckat. Så här ser i alla fall ordentligt snöfall ut på min mobils kamera, visst är det underbart? Jag vet att alla är trötta på snön, men jag kan inte vara det. Det går emot hela min natur, jag älskar snö. Så fort jag ser att det snö, tänds det ett ljus inom mig. Snö är ett mirakel :)



Sen så kommer jag ha ett litet snöprojekt inom snar framtid som en del utav ett större projekt och det större projektet om det går igenom så kommer det bli så jävla bra :P Men även om det inte riktigt går ihop sig i det stora projektet kommer jag ha väldigt kul med delprojektet - för tro mig - det är hysteriskt! Och kommer självfallet hålla er uppdaterade så fort jag har mer info att delge er angående projektet.

Men vad ska jag göra nu i en timme innan jag ska till gymmet? känns som det är för kort tid att börja med nästa bok jag måste sammanfatta för jag hatar att avsluta mitt i ett kapitel.. det är bara jobbigt... Men så får det väl ta och bli nu.

Förresten berättat att jag satt brevid världens snygging på bussen idag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0