Bogserad bil
2010-03-09 / 10:02:47 / Allmänt

Nu sitter jag här igen och tänkte slänga iväg några ord innan jag igen ska börja repetera inför tentan, tycker faktiskt att pluggandet flyter på ganska bra det är inte klokt sådan energi man får efter man varit och gymmat på morgonen allt bara flyter på som sagt :)

Men efter gymmet igår flöt det inte på så bra eller vad säger du Emma? Deras bil hade dött och ringde till oss och frågade om vi hade en bogseringslina.


Så här såg det ut ur min vinkel då bilen blev bogserad av en bil framför oss, linan verkade inte heller vara den bästa för vet inte om den släppte eller gick av eller vad det var som hände. Tíll sist kom vi i alla fall hem allihoppa och fick putta bilen den sista biten



Något som Emma verkligen var överlycklig åt ^^

Nä nu måste jag fortsätta, ska jag ta medeltiden idag eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA fy fan vad arg jag var xD

men måste säga att det var lite komiskt att vi satt på gymmet och fantiserade om att bilen skulle gå sönder. HAHA

2010-03-09 @ 17:02:24
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0