Bästa på melodifestivalen?
2010-03-14 / 11:41:41 / Allmänt



Visst var det inte grymt coolt att göra en rockversion av låten la voix och sedan slänga in även Malena Ernman i den på slutet snacka om skön låt, även fast det tog några sekunder för mig att koppla vilken låt det faktiskt var jag bara satt och tyckte det lät sjukt coolt :) Bara man inte tittade allt för noga på sångaren för han såg lite läskig ut.



Sedan i medleyt kom ju min favori av alla norksa låtar genom tiderna och den här låten om ni inte har testat det - gymma till den :) och om ni känner er lite nere lyssna på den och humöret stiger garanterat direkt för den är ju såå härlig :)



Men det här var min favorit och den som jag tyckte var bäst av de bidragen som man faktiskt kunde rösta på :) Men vill att Eric Saade skulle vinna men tyckte den här var bäst! :P

Jag ser däremot inte schlager katastrofen som alla pratar om efter att Anna vann, jag tycker det är coolt att hon vann med ett så pass avskalat nummer. Det var inget glitter och glamour. Det var inga fantastiska scenframträdanden. Hon stod där och var sig själv, sjöng sin sång utan några effekter och vann. Kan det inte vara så att hon blev framröstad för att hon inte kändes så krystad och överdriven som de flesta andra? Att hon var sig själv och det svenska folket kände igen sig i henne?

Jag vet inte vad ni kommer att göra men jag kommer hålla tummarna för henne Eurovision, för om en 18 åring kan få stå på en scen och sjunga inför hela Europa, kan då inte våra drömmar gå i uppfyllelse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0