Anonym - förstår att du vill se min mage
2010-03-19 / 23:14:55 / Allmänt

Tydligen var det inte allt för positivt att jag lyckades knäppa min skjorta, men är inte allt för mycket för att gå runt och skylta med min mage alltid även fast den är grymt snygg ^^ Jag är medveten om det! Men jag får så mycket kritik om jag bara går runt och visar magen hela tiden, folk börjar bl.a tycka att jag inte har "alla bögarna i garderoben" som min kära syster brukar säga.

Så det är framförallt magen jag är glad att kunna knäppa om förstår ni, men brösten å andra sidan var inte vitsen att täcka över på något vis, förstår att anonym hemskt gärna vill se dem, men att lägga upp dem här i cyber rymden känns lite för mycket nästan, men bara nästan, haha nej då - det kan ni glömma ^^

Men min fråga är, vem är Anonym?

Har uppdaterat en bloggmejl:

[email protected] - för er som har frågor om min blogg men inte vill kommentera här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0