Andra chansen
2010-03-06 / 22:03:03 / Allmänt



Hon var min idol för kvällen, hennes bidrag gick rakt in i hjärtat och det är vad låtar för mig ska göra. Förra året var det Sarah Dawn Finer som gav mig den reaktionen och nu är jag glad att det är en låt i finalen som jag gillar. Tycker låten är helt otrolig, hon har en gudomlig sångröst och texten har verkligen ett budskap och detta budskap får framträdandet fram klockrent.

Men för att hon skulle gå vidare, var Alcazar tvungna att slås ut ... och det tyckte jag var tråkigt... För en final utan Alcazar känns ju verkligen inte rätt, hel konstigt ju men nu är det så det är...

De två från andra chansen som skulle gått vidare tyckte jag var Alcazar och Jessica Andersson, men är glad för Pernilla Wallgren efter det hon var tvungen att uppoffra för att kunna vara med i tävligen förtjänade hon att gå till final ävenf fast hennes låt inte helt går i min smak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0