VIKTIGT: Haiti behöver din hjälp!
2010-01-15 / 12:42:20 / Allmänt

För en gångs skull ska jag skriva något viktigt och inte bara sådant nonsens som jag fyller bloggen med dag ut och dag in utan något som jag faktiskt vill förmedla ut till de personer som läser min blogg. De få människorna som gör det men bara att nå ut till några kan göra stor skillnad.

När katastrofen med tsunamin inträffade i asien skulle alla hjälpa till för det fanns svenskar där, Haiti är inte ett lika stort turistmål men Haitierna behöver våran hjälp.

HAITI ÄR ETT AV VÄRLDENS FATTIGASTE LÄNDER

DE KAN INTE TA SIG UR DENNA KATASTROF SJÄLVA

HAITI BEHÖVER VÅR HJÄLP

100 000 befaras döda

300 000 är i behov av akut vård

3 000 000 miljoner behöver hjälp!

Alla saknar rent dricksvatten.

Folk blir opererade där de ligger i smutsen de behöver hjälp!

Ön är nästan jämnad med marken, till och med FN huset som skulle vara ett av de mest välbyggda är jämnad med marken.

Nyss skänkte jag 100 kronor till läkare utan gränser, jag uppmanar er alla att göra något liknande för Haiterna behöver eran hjälp.

Se länk http://www.tv4.se/haiti om ni vill hjälpa till, allt som behövs är ett sms

Nohiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0