Upptäckt!
2010-01-26 / 14:18:08 / Allmänt

En ny musikalisk upptäck har jag precis åstadkommit eller inte helt själv spotify har hjälpt mig med den, för som ni vet rekommenderar ju den låtar ibland som skulle passa på er musik smak och nu träffade den verkligen mitt i prick. Jag vet att jag säger det ofta men den här låten är helt otrolig och den har verkligen gått rakt in i hjärtat på mig. Förstår bara inte hur jag inte kan ha lyssnat på den här artisten tidigare? Ni alla tycker säkert jag är helt blond när jag berättar vem det är och hur jag kan ha missat henne.

Jo denna otroliga artist jag precis upptäckt är Anouk och framförallt med denna otroliga låt, rekommenderar er som starkast att lyssna på den



När jag väl börjat lyssna på den låten upptäckte jag att hon har gjort en annan skit bra låt som jag inte har vetat vem som gjort men som Cissi en gång sjöng i idol, minns ni henne? Hur som helst denna låt är även Anouks



Nu ni har Emelie fått en ny Idol förstår ni ;)

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

Nobodya wife är så grymt bra!

lyssnade mycket på den förut :)

2010-01-26 @ 17:42:01
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0