Universitetet + Dans + Hälsofabriken = Emelies dag
2010-01-13 / 21:15:15 / Allmänt

Om man enbart läser ovan ser det ut som jag haft en fruktansvärt stressig dag men sanningen att säga spendera jag flera timmar utan att göra något och tur är väl det, tror att man måste kunna veta både hur man slappnar av och tränar för ett få jämnvikt. Det går inte att bara träna och det går inte bara att slappa lite av varje är bäst

På Universitetet gjorde vi inget speciellt, näst sista dagen på min kurs bara plus en hemtenta också som jag ska sätta klorna i imorgon.

Nu ska jag berätta det roliga för dagen, jag går uppför pulkabacken för att gå till dansträningen uppe i lokalen då en stor kronhjort (tror jag) ställer sig mitt för den smala vägen, jag försöker få den att flytta på sig men den står bara kvar som fastfrusen i marken utan att vika sig en tum. Så HJORTEN VANN! så jag fick gå nedför backen och gå upp för en annan backe i slutet av gatan och där fanns det ingen hjort haha. Så överliste den lite med en annan väg upp.

Efter dansträningen drog anton, emma och jag iväg till hälsofabriken tillsammans med deras mamma och körde ett ordentligt pass så om jag inte får träningsvärk imorn blir jag riktigt besviken för nu har jag förtjänat den! Haha galen jag är som vill ha träningsvärk men det känns liksom som ett bevis på att man faktiskt gjort något - fick ingen idag, kändes tomt efter att ha haft det pga. dansen de senaste veckorna. Vi testade bl.a easy line tror jag det heter, är inte säker, men det var kul :)

Får se var jag gör imorn men va lugna ni kommer att få ta del av det ;)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0