THE KING!
2010-01-08 / 11:31:39 / Allmänt



Grattis Elvis the King Presley för idag skulle du ha blivit 75 år!

Om Elvis inte hade dött i förtid skulle han idag ha firad sin 75:e födelsedag, men jag tycker att även fast han inte finns kvar att han ändå ska firas för mig personligen har det aldrig funnits någon större inom musiken och jag tvivlar starkt på att det kommer finnas någon som honom någonsin igen.

Elvis lade en grund för en helt ny musik stil och hans framfart präglar nu den mesta musiken, så för vår musik idag har vi honom i alla fall delvis att tacka.

Elvis bröt konventionerna inom musiken och förde in det på en banbrytande väg.

Han kommer alltid att förbli THE KING!

För att hedra honom kommer jag underdagen ladda upp hans i särklass bästa låtar.






NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0