s.k. Clair shopping
2010-01-06 / 18:19:54 / Allmänt

Idag har jag utfört den så kallade Clair shoppingen, om ni inte sett McLeods Daughters förstår ni inte vad jag menar men den shoppingen går ut på att man vet vad man vill ha, går in, provar första bästa och köper det utan att slänga ett öga på något annat ;) haha You get the shopping done! Det blev ett par ursnygga Lee jeans för min del, lite chockerande att jag inte köpte Peak? Ja det förstår jag, det är jag med men mina favorit jeans, peak har gått sönder och konstigt nog var dessa nästan identiska med dem :)

Vi har också sett på bio idag, Göta Kanal 3, den var okej, den var inte tråkig men inte heller hysteriskt kul men överlag helt okej att se. Kanske var det för att 2 an var så sjukt bra att det blev svårt att toppa det :) Minns fortfarande alldeles tydligt "Är det någon som grillar?" "Det är någon som grillar!"

Och så vill jag tacka en person som berätta vem det är som sjunger en låt som jag letat som en idiot efter i flera år! och nu äntligen äntligen kan lyssna på igen :) Puss på dig!



May it be heter den! typ det enda fras i låten som jag förstått som jag inte har googlat XD hehe Men lyssna på den och njut ;)

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Låten heter mycket riktigt May it be, och är gjord av Enya. Den gjordes för att ingå i soundtracket till The Lord of the Rings, det förvånar mig att du inte visste? Eller, du kanske visste att den var i filmerna, men inte visste vem som gjort den...jaja :P Enya har gjort MYCKET bra, jag har många av hennes album. Jag brukar sätta på en lugnande Enyalåt när min son ska sova.

2010-01-07 @ 13:54:06
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Sanna M

Ehe, och nu ser jag att ngn redan BERÄTTAT att det var Enya, så... du kan ju bortse från min kommentar, ursäkta!

2010-01-07 @ 13:55:11
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Emma

åh den är ju från sagan om ringen! <33

2010-01-07 @ 23:32:48
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0