Sista dagen innan det börjar igen...
2010-01-11 / 11:57:27 / Allmänt

Idag är det sista dagen för mig innan skolan börjar igen och hemtenta kommer om två dagar.. Känner inte att jag är så pigg på det. Men nu är det bara 3 föreläsningar och en hemtenta kvar på den kurs jag läser nu. Hemtentan känns väldigt tung, inte som salstentor då man sitter i 4 timmar och sedan har det gjort. Nu ska jag sitta varje dag i en vecka med en tenta. Det känns tungt... Speciellt nu innan jag ens läst uppgiften, förhoppningsvis kommer det att kännas lättare då jag har läst den. Hoppas det :)

Så vad ska jag göra idag med min sista dag av frihet då?? Bra fråga, har tänkt att köra på motionscykeln eller krosstrainern lite och sedan plocka i ordning lite på mitt rum,,,

och Ikväll ska vi för första gången testa att träna på hälsofabriken! Låter det inte spännande? Känner att det är väldigt bra då att jag redan nu har träningsvärk i hela kroppen och knappt kan röra mig men tänkte att krosstrainern kanske mjukar upp mig lite, det är mitt mål i alla fall..

Vi hörs!

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0