Robinson äger!
2010-01-28 / 22:10:29 / Allmänt

Vem vet inte att jag gillar och alltid har gillat Robinson? Som jag misstänkte alla. Robinson casting människorna får skylla sig själva att de inte tog med mig i denna omgång men tro mig och tillfälle ges kommer jag ge det ett nytt försök.

Var det inte den underbaraste känslan då de som blivit utröstade dök upp i denna krigsmålning? (hade tänkt lägga upp en bild då de alla kom där på stranden men det hittade jag inte utan fann enbart den här bilden)



Men så fruktansvärt cool denna människa är ! Hela de utröstades lag är helt otroligt och vem än av dem som kommer få slå sin plats tillbaka kommer vara den person som jag håller på i finalen, för i "ursprungslaget" är det just nu bara en enda människa jag tål och det är på gränsen efter det att hon bara vek sig i den sista utröstningen för att hon inte orkade argumentera emot. Helst av allt hade jag hoppats på att de utröstade helt skulle slå ut de i det laget som var kvar då de förlorade tävligen, men man kan inte få allt här i livet och känslan då de halvdöda eller vad man nu kallar dem dök i upp i tävligen var obetalbar jag bara satt och log och skrattade om varandra det var så grymt.

Hur som helst jag håller på Annika och hoppas att hon vinner, vem håller ni på?

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0