Piggare idag men inget att skriva
2010-01-22 / 12:42:50 / Allmänt

Idag är jag så mycket piggare än tidigare i veckan bara typiskt att jag har precis ingenting att delge er om idag, för har inte gjort ett skit och har inga planer på att göra ett skit heller XD

Nej då ska inte gå runt och skrika "screw the world" har bara hamnat lite ur min blogg på sista tiden då jag varit trött att jag inte ens minns vad jag ska skriva väldigt bra va?

Gilla ni låten jag la upp igår då? Väldigt bra tycker jag själv Tyler Hilton har gjort en väldigt bra cover på den :) Gillar starkt hans röst fast man hatade honom nästan konstant då han var med i one tree hill haha

Igår fick mamma hem ett brev om någo  klassfest för det var ett antal år sedan hon gick ur nian, då tänkte jag tillbaka på min klass i nian och vilka jag fortfarande har kontakt med och hur en sådan återträff skulle se ut. Nästan skrämmande tanke det liksom, den enda från klassen jag fortfarande träffar och umgås med är Anton. Och menar inte det är lite! Han har ju stått ut med mig i väldans många år nu ;) haha men tänk liksom dem som man spenderade varje dag med i 3 år, hur många av dem skulle hälsa om man såg dem passera på gatan? Vissa skulle det säkerligen men tror det antal som inte skulle göra det skulle vara radikalt större. Hur sjukt är inte det? det var väl ca 3,5 år sedan man gick ur nian nu? Hur fan kommer det då se ut på en återträff?? Som tur var har jag iaf Anton, Anton du hälsar fortfarande på mig va? ;)

blev lite ---- nostalgisk där ^^

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0