Nyårslöfte
2010-01-01 / 21:48:07 / Allmänt




Varje år bestämmer jag mig för att ha nyårslöften och varje år glömmer jag bort att hålla dem och även själva löftena i sig så i år har jag bestämt mig för att jag ska skriva ned dem här så då kan jag ju alltid gå tillbaka och titta på det här datumet när jag glömmer dem samt att återkoppla till dem någon gång ibland i mina inlägg, låter det som en bra idé? Jag tycker det :)


* Innan år 2010 är slut ska jag ha skickat in minst ett manus till ett bokförlag

* Innan år 2010 är slut ska jag ha kommit på vad jag ska utbilda mig till och ha en plan

* Innan år 2010 är slut ska jag ha varit i minst ett annat land än Sverige

* Innan år 2010 är slut ska jag ha en sådan bra kondis att även om jag blir förkyld ska den inte störtdyka

* Innan år 2010 är slut ska ni alla få veta någonting förstår ni

vad tycks om de nyårslöftena med lite tur kanske jag faktiskt kommer att hålla dem ^^

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0