Nyårsafton
2010-01-01 / 18:53:51 / Allmänt

Nä? Missade jag det?

Nej då lugn i stormen hur kan man missa nyårsafton? Den går ju inte precis lungt och stillsamt förbi utan om man inte uppmärksammar den måste man verkligen vara extremt issolerad. Så issolerad är verkligen inte jag ;)





Dagen började med skridskor med Malin, kallt och skit kul, med undantag att de med hockey puckar försökte döda oss på bandyplanen då de ven förbi huvudet hela tiden var man än befann sig och jag var livrädd för att få en i huvudet och slå ut alla mina tänder som så många hockey spelare ! Vi fick verkligen vara snabba att förflytta oss så fort en puck kom i vår riktning och nästan värre om spelarna kom i vår riktining haha.

Sedan blev det för min del att göra förrätten till kvällen till oss barn och ungdommar, min speciallité och det enda jag kan göra haha italienska pizza bullar med cambonzola och parma skinka bl.a. Väldigt gott tycker jag och jennie i alla falll och förhoppningsvis någon mer ^^

Vi skulle vara hos Hallbergs redan klockan 17 så det blev allt att skynda sig på det mesta som bara var möjligt där ett tag, lita kaotiskt men jag blev klar i alla fall och ni har ju sett en bild på som jag uppladdade igår innan vi drog iväg.

Väl hos Hallberg tog Jennie på sina Party 2010 glasögon och var verkligen beredd på att partya loss på riktigt!





Fast det riktigt hysteriska tog väl egentligen inte riktigt fart innan Hanna och Busk kom?



Jo vänta våran (Julias, Jennies, Johannas, Emmas, Antons och Min) idé på att göra den nästa "It" (DET) - bloggen, alltså den som alla kommer vilja läsa mer om den inom kort ;)







Men BUSK BUSK BUSK säger jag bara, vad finns det mer att skriva? Kanske ska delge er om lite citat av honom under kvällen?





Busk - Jag fryser så mycket, jag önskar jag hade en f***a att värma mina händer i.
Busk – JEEEEEENNNNIIEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (det var det som hördes mest under kvällen)

Busk - Jag satte nyss på Emelie
Busk - Emma är gravid och jag är pappan

Han var inte ett dugg påverkad och vi fick inte alls dra honom i en pulka mellan vårt hus och Hallbergs. Han la sig inte alls i pulkabacken och vägrade resa sig.

Jennie och Busk ger en väldigt galen mix för er som inte visste om det, här ser ni en bild på när de skulle dansa tango.

Fast då jag skrattade mest på hela kvällen var när Anton, Hanna och jag var inne på Antons rum och skulle pumpa upp en luftmadrass. Till och börja med gav pumpen ifrån sig ett väldigt mysko ljud och när vi tänkte på det börja vi smått fnittra och försökte få luft och gav ifrån oss en massa andra ljud och så ramlar jag ur Antons säng ner på golvet och säger ”Åh Gud” vilket gjorde att Hanna drog efter andan och anton bara ”’är den lagom hård nu” och då blev det ännu värre så där ligger vi dubbelvikta av garv och andhämtningar och så kommer Monica, Antons mamma in och bara ”vad håller ni på med här inne då?” haha! Jag tyckte det var skit kul!





Eller skratta jag mest åt Antons nya klubb-dans? Först plockar man äpplen sedan svamp ! XD Den ägde fett
 bara så ni som missade vet och vi var helt grymma på den ;)



Hela kvällen var hysterisk, hysteriskt kul för det mesta.

Jennie & Busk jag säger bara Jennie & Busk



SingStar


Hanna var vårt hemliga vapen haha :P vi var nära till vinst anton, hanna och jag och så slutar spelet att fungera! (och det var den enda gång mitt lag varit nära vinsten haha )

Dans


 Voules- Vous


PARTY




Och den här bilden bara måste jag ha med :)



NoHiding önskar ett Gott Nytt år!
















Kommentarer
Postat av: Hanna

det här måste ha varit det roligaste nyåret asså , sjuuukt kul med bästa människorna :D

HAHAHAHAHA jag dooog nästan när vi va inne i antons rum och skulle pumpa upp madrassen xD

2010-01-03 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0