NU NI!
2010-01-10 / 16:30:05 / Allmänt

Är en rubrik jag ofta använder då jag ska berätta om något nytt och spännande, något ground breaking så att säga och det ska jag även göra denna gång :)

Om ni inte vill höra det ifrån mig sluta läsa direkt och gå in på TheDanceSings blogg och läs där vad vi ska hitta på för det handlar som sagt om THEDANCESINGS! Vi har ju varit lite hemliga ang. vårat ny projekt men nu berättar vi om det för nu är vi ANMÄLDA!

ANMÄLDA till vad undrar ni säkert nu`? Även om ni inte vill inse det är ni iaf lite nyfikna annars skulle ni ha slutat att läsa det här inlägget för länge sedan ^^

Vi har sökt tilll......













Det ni!

7/2 i IKANOHUSET I LINKÖPIN KOM GÄRNA DIT OCH HEJA PÅ OSS!!

För mer info kolla TheDanceSings blogg


NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0