Nu Elvis snart Dansträning
2010-01-08 / 12:30:59 / Allmänt

Nu har jag lyssnat på Elvis de senaste timmarna och står fast vid att jag älskar honom och att han är störst! Har ju som sagt en Elvis klocka bästa sättet att se tiden på, bara att jag har den avstängd för den tickar så högt men ändå man kan ju bara sitta och titta på honom lite :) och så kom jag också på att jag har en stor Elvis tavla som jag måste köpa en ram till det har jag glömt hehe får ta det imorgon då vi skjutsar Jennie in till linköping.

Timmens Elvis låt blir den fantastiska Suspicious Minds



Så fantastisk låt :) Den första Elvis låten vi hade på våran kareoke maskin när vi var små haha

Men nu ska jag snart iväg på dansträning, hos anton och emma tror jag :P ska messa dem snart ^^  Vårat nya TDS projekt kommer äga så fett mycket asså! Vi är så jävla bra! Alla! Det är så kul!!! :D :D :D Vi har inge begränsningar alls :) bara att jag inte tänker ha på mig baddräkt på scenen vi vill ju inte skrämma bort alla tittare men det är typ den begränsningen jag har ;)

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0