nehe ingen dansträning
2010-01-24 / 12:25:01 / Allmänt

It sucks!

Alltså jag vet inte vilka som inte kunde komma på träningen idag och därför känner jag att jag kan skriva följande utan att hänga ut några namn.

Jag tycker det är fruktansvärt dålig stil att inte komma på träningen så att den blir inställd då det enbart är 2 veckor kvar tills utagningen är på ikanohuset och då MÅSTE allt vara perfekt om vi ens ska ha den minsta chans för att kunna gå vidare. Självklart är jag realistisk och vet hur liten chans det egentligen är men chansen blir mindre och mindre för varje träning där folk inte är med på och som idag att den blir inställd helt. De förstör ju liksom för alla, för det spelar ju ingen roll om exempelvis några kan dansen perfekt så länge det är vissa som inte kan den perfekt för då är man ju ute direkt.

Menar inte att hänga ut någon för vet som sagt inte vilka som det rör och jag känner att jag kan skriva följande då jag inte missat en träning så länge jag kan minnas, förutom då jag hade en tenta och det är ganska viktigt för får inget studiebidrag om jag inte klarar dem. Men nu har jag försvunnit från ämnet.

Avslutningsvis tänk till innan ni missar nästa träning för det är inte bara ni själva det hänger på utan det drabbar hela gruppen!

Så nu har jag varit tillräcklig bitch för idag ;)

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

GO EMELIE!

2010-01-24 @ 22:11:39
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0