Någon som vill med på till gymmet imorgon?
2010-01-14 / 20:23:20 / Allmänt

Svara gärna för känner för att hålla min trend och gå till hälsofabriken imorgon också men det är ju alltid roligare att gå med någon än att gå själv, så någon som är på? :)

Kvällens träning blev först Spinning den gick riktigt bra och kändes att det gav något förutom att något är lite konstigt med min högra lunga för den verkade inte riktigt funka normalt men ni som känner mina lungor vet ju att de kan bete sig lite som de själva vill ibland och det finns inget man kan göra med dem förutom att låta de hållas haha.

Sedan efter Spinningen vill ju mamma gymma också den galningen bara för hon inte kunde köra allt på spinningen pga. sin skada i armen, så då blev det en sväng bland gym maskinerna också lite segt efter spinningen tyckte jag men det kan väl inte skada med lite lugn nedvarvningsträning tänkte jag.

Nu är ja trött haha

MEN NÅGON SOM VILL MED TILL GYMMET IMORGON?? :D:D:D
NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska med ;D

2010-01-14 @ 21:30:26
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0