Lördag förmiddag
2010-01-09 / 12:11:00 / Allmänt

Vid klockan ungefär halv 6 imorse vakna jag då överiga familjen gjorde sig i ordning för att skjutsa jennie till bussen i linköping som skulle gå till stockholm det var rätt jobbigt för hade bara sovit några få timmar då - usch så trött jag var, tur att jag dagen innan sagt att jag inte skulle orka följa med på morgonen. När de åkt somna jag om och drömde att jag hade sovit så länge att jag vaknat halv 3 snacka om att jag fick panik och blev lättad då jag såg att klockan bara var 10 och gick upp.

Nu ska jag snart iväg och möta anton och emma för att jobba lite på vårat TDS projekt, vet inte varför vi inte skriver ut vad det är för alla är så hemliga kring det att jag gör lika som alla andra för att vara på den säkra sidan men kan berätta att ni alla kommer kunna komma och se oss och det kommer att bli fruktansvärt bra!!

Om jag inte hinner med att blogga sen så ska jag ikväll in på bio med anton, emma och busk och se



Tror den kommer vara riktigt bra :) efter den ska vi sedan vänta in jennie från stockholm så att hon tar sig hem till lilla åtvidaberg igen.

Dagens Elvis: (han var förbra för att bara få en dag så ska i framtiden göra dagens elvis)



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0