Jag? Cynisk?
2010-01-07 / 13:11:02 / Allmänt

 Precis ur duschen.

Varför vrider man på dygnet så totallt när man har lov att man inte går upp förrän vid typ 9-10 blir pigg vid elva och sedan sitter man vid ett och då känns det som dagen nästan är förbi?


Nej då var lugna så cynisk har jag inte gått och blivit än utan idag efter det jag vaknat träna jag en timme så nu sitter jag här redo för att börja plugga på riktigt eller på riktigt och riktigt jag ska leta igenom boken för att se vad som man troligtvis kommer behöva använda sig av på hemtentan så jag vet vad som finns var i boken osv. Ganska smart men smartare hade varit om jag skulle hinna läsa hela boken men tyvärr inser jag att det är omöjligt. Så det är bara att göra bästa möjliga av situationen :)

Vid fyra har vi sedan dansträning eller något liknande vet inte om vi ska träna eller göra danser men det märks väl när man kommer dit ;)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0