It's alright, it's ok
2010-01-04 / 20:26:50 / Allmänt

Idag börjades dagen med en ungefär 2 timmars promenad med pappa då vi jagades utav plogbilar vi överlevde dessa strapatser utan att bli överkörda som tur var. Det som var mer jobbigt var att jag nös och hostade konstant under hela promenaden, but so what? Skönt att få luft i alla fall.

Snabb dusch sen och försöka hitta kläder och dra iväg till anton och emma, jennie och hanna kom även dit då vi planerat tds nyaste erövring haha det blir så jävla grymt bra alltså, om man inte ska svära kanske men det kommer bli så coolt! är lite nervös för en del bara som fick mig att hyperventilera... hoppas det går...

Fick sms av emma att hon hört calle sjunga i telefonen snacka om avundsjuk person, right here!

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Emma

JAG HAR PRATAT MED CALLE, JAG HAR PRATAT MED CALLE.

SHALALALALA :D



im happy!! hihihi

2010-01-05 @ 16:49:24
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0