Invigt mig själv på hälsofabriken!
2010-01-12 / 21:15:03 / Allmänt

Ja ni läste rätt!

Vid klockan fem idag tog jag OBS Sparken till dansträningen idag efter att ha sett när Marcus gjort det några gånger nu så kunde jag bara inte låta bli när jag bara har en spark som står och fryser fast till ingen kyla så idag har jag testat den! Den tog allt på krafterna i uppförsbacken, det vill jag lova! Och sedan åkta jag den nedför pulka backen sedan när jag var på väg hem - SÅ KUL!!!

Dansen gick väl helt okej, när vi skulle dansa kvar och koreografera på Bad romance däremot gick det så där... Emma & Busk kunde inte vara kvar för de har barn gympa vid klockan 18, men vi gav ett försök att komma på lite ändå.. Men som alltid när Emma inte är med, så går det trögt! Emma är som sagt våran drivkraft frammåt och det går inte när hon inte är med! Hur som helst - vi försökte och några steg till blev det ändå :)

Sen återstod det bara för mig att vänta in Mamma för att dra för första gången och träna på hälsofabriken. Åh så kul det var! Vi började med att trampa lite på de där cykelliknande sakerna (efter att ha fått en snabbgenomgång) Efter det testa jag så mycket jag bara hann med innan de stängde och hann faktiskt med ganska så mycket ! Känner att jag kommer ha träningsvärk imorn det är jag säker på. Framförallt i BENEN


och ARMARNA


och Definitivt MAGEN!

Så det är bara hoppas på att jag kan röra mig någorlunda imorn i alla fall hehe för på torsdag tror jag vi ska teste nybörjar spinningen :)


Så här ser man ut efter ett ordentligt träningspass sekunden innan man faller ihop av utmattning ^^

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Emma

Gulligullan på dig Emelie, jag blev jätteglad. <3

vill du hänga på till hälso idag efter träningen?:D

2010-01-13 @ 13:33:53
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0