Hela min dag är fucked up
2010-01-24 / 15:15:32 / Allmänt

Jo så är det hela dagen blev helt fel nu när vi inte skulle ha dansträning och så har jag nu till klockan 15 gjort allt jag hade tänkt att hinna med på hela dagen så vad kommer nu egentligen?

I have no idé... Vill gymma men gymmet är ju inte öppet så där blev det ett litet problem hur är det så att det enda jag gör involverar antigen gymmet, dans och skolan? och idag är det söndag och ingen av dessa faktorer passar in på min dag så vad gör man då?

Jag vet inte... Får väl antagligen fortsätta med att städa lite.. whoohooo...



Måste bara tillägga att jag fullkomligt ÄLSKAR den här gruppen!! :D

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0