Gymmet
2010-01-16 / 13:06:24 / Allmänt

Över 2 timmar på hälsofabriken idag! Till sist fick mamma faktiskt tvinga mig därifrån men jag var ju inte trött än haha men nu börjar jag känna att jag nog tränade fullt tillräckligt bara synd att det inte är öppet imorn för medan jag är inne i den här träningsbubblan är det väl lika bra att köra fullt ut? Som tur väl är så kan jag ju i alla fall köra krosstrainer hemma imorn dvs. om jag fortfarande har förmåga att röra mig då XD

Idag tror jag att jag faktiskt testade på det mesta på gymmet utan några konstiga maskiner jag inte förstod mig på och lösa vikter. Men det är KUL! SKIT KUL! :D och det känns verkligen att det blir någon skillnad och det är nästan det som är skönast, att man känner att kroppen arbetar mot en bättre framtid eller vad man säger.

Nu ska ni få höra något lite galet - Mamma har anmält henne och mig till pilates på tisdag, PILATES!! Hur fan ska det gå? känns nästan lite för flum för mig, men som sagt man vet inte förrän man testat på.

Och till er som inte testad på hälsofabriken jag rekommenderar er starkt att komma och köra easy line helt underbar träningsform : )

Puss på er (träningsendorfinerna går på högvarv XD)


NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0