Frozen
2010-01-25 / 16:52:21 / Allmänt

You’ll only see what your eyes wants to see, how can life be what you want it to be. Your frozen, when your hearts not open.

Vad passande att madonnas låt frozen kommer då jag står och fryser så mycket så att jag skakar när jag väntar på bussen. Börjar nästan små skratta lite för mig själv åt det komiska i situationen. När jag sedan sätter mig in i låten har den ett sådant slagkraftigt budskap att jag måste dela med mig av låten här och lyssna på texten.

Frozen – Madonna

Nu sitter jag på bussen hem men kunde lika gärna ha stannat kvar ute på universitetet till straxt efter 15 för då skulle våra faddrar komma och presentera sig och prata lite om nollningsveckan som tydligen börjar nu, som jag har tid med det? Vilken kväll i  veckan har jag tid att bli nollad? Jag valde att jag inte har tid med det idag i alla fall så det är bara att hoppas att om några i klassen stannade kvar att jag får fråga någon imorgon. Varför valde jag att inte stanna kvar? Jo jag tänker vara hemma till dansträningen för tycker den är betydligt mycket viktigare än att bli nollad samt så hoppas jag också på att hinna äta något innan den för om jag ens skull hunnit till den om jag stannat skulle jag aldrig hunnit med att äta.

Så jag prioriterar dans och mat är det något fel i det?

 NoHiding

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0