Floating around in ecstasy
2010-01-25 / 16:49:38 / Allmänt





Satte mig precis på bussen som var ungefär var fem minuter försenad vilket i sin tur var ganska så tur att den var för annars hade det varit på håret att jag skulle hinna med den. Puuh.. Där hade jag allt lite flyt men i värsta fall om jag hade missat den hade det bara varit att ta bilen. Fast det skulle ha varit lite surt då jag idag fyllt på mitt busskort. Och ni kan aldrig gissa vem jag mötte där nere på ica?

Låter den frågan hänga i luften lite för att se om någon kanske vet svaret, man kan säga att idag är dagen för lost friends, maybe. För skjutsade också emma och lovi till skolan och jag kan inte ens minnas när jag pratade med Lovi senast, men det gjorde jag idag ^^ pratade bl.a. om morgon yogan jag varit på. Då jag berättat att hela salen är nedsläckt med tändaljus och på slutet då det är avslappning får man en filt över sig, hur lätt är det då att hålla sig vaken? Det var väldigt nära att jag slumrade till där ett tag, men som tur väl var klarade jag den strapatsen.

Nu är det såhär att jag skriver det här vid 11.17, men kommer troligtvis inte att kunna publicera det förrän när jag kommer hem framemot kvällen för har nämligen inget internet till min mini dator än. Men jag ska väl klara mig ett tag till eller vad tror ni?

Än så länge har minisen varit väldigt bra att fördriva tiden med på bussen i alla fall, är redan i grebo! Whoohoo! C ya later.

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0