En någorlunda återställd Emelie
2010-01-23 / 13:06:49 / Allmänt

Idag är jag vaken, pigg, glad och har ingen migrän! So I*M HAPPY!! :D:D

Efter ett skönt träningspass nu på hälsofabriken tillsammans med familjen och malin , testade även en del av malins helt tokiga övningar, första gången gick det skit men sen fick jag grepp om det och gillade det skarpt! :) Så när vi till sist tvingat jennie av gångbandet tror hon snart flyttar in på hälsofabriken alltså - just a matter of time! XD så skulle vi ta kort, känns snyggt efter ett träningspass på drygt två timmar! Men what can u do but smile ;)

Nu ska ja allt ta och käka något för blir så fruktansvärt hungrig av att träna, är det bara jag eller är det en ond cirkel? ^^

Sen ska ja snart till malin får se kanske tar med min lilla söta dator ditt och skickar iväg ett blogginlägg därifrån - you'll never know ^^

Men nu äta! :D

Är hög på endorfiner just nu om det inte märks ;)

Kisses to ya all

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0