En ledtråd
2010-01-18 / 12:13:33 / Allmänt

Här kommer en ledtråd angående en av mina karaktärer i en sak jag skriver så tänkte bara delge er om personens tokigheter så ni kan se om hon verkar lite förvirrad och speciell eller om jag ska anstränga mig hårdare ;) Så kommentera gärna.

       "Det var aldrig vi så varför får jag en brännande känsla i hjärtats område då du säger att du träffat en annan?  Som halsbränna över hjärtat undra om samma medicin som mot halsbränna då fungera? Det borde det väl, eller?  Eller är det egentligen bara vanlighalsbränna och jag bara inbillar mig själv om att det skulle vara något annat och bero på det du just berättat. För om det bara är halsbränna har jag ju ingenting att oroa mig för, varför problematiser när jag bara behöver ta en tablett. Puuuh, vad skönt det var bara vanlig halsbränna"




NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skriver riktigt bra Emelie :)

2010-01-18 @ 19:25:11
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0