Ekonomisk utveckling under forntiden
2010-01-26 / 13:01:51 / Allmänt

Ni har gissat det jag har börjat plugga igen men det är bara en av mina böcker som har kommit än så länge och den heter Världens ekonomiska Historia från urtid till nutid, bara ett litet problem nu håller jag på och läser om den ekonomiska utveckligen under forntiden jag visste faktiskt inte ens att det fanns någon, så om ni inte ser det behöver jag den här boken och har faktiskt redan lärt mig något ^^



Som ni ser jag älskar den verkligen haha nej då gillar min gamla Europ t-shirt bättre i sådana fall :P visste ni att jag faktiskt sett dem live? När de återförenades, var det 2005? eller 2006? Skit samma de var grymma då och nu har de ju en ny skiva och allt så back on top igen liksom hehe men de var ju lite snyggare på 80 talet alltså



Det skulle vara bra musik att gymma till alltså! Tänk bara på gymmet och så kommer the final countdown eller någon annan av deras knock-out låtar, istället för den otroligt tråkiga musiken som fanns idag, eller hur anton och emma? Vi fick nöja oss till sist med gamla slagerlåtar det var otroligt nog den bästa musiken ^^

För vi ska dansa i neon

Eller som en vän en gång allvarligt trodde den gick

Vi ska dansa in i ån

Jag nämner inga namn, men ni kan ju alltid gissa om ni vill ^^

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

blä för musiken :o

haha

gubben som höll på att dö då? HJÄLP! <3

2010-01-26 @ 17:41:10
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0