Det som gör Robinson intressant
2010-01-02 / 23:26:07 / Allmänt

Eller rättare sagt hon som gör Robinson intressant! Jag brukar vara ganska öppen och tycka om de flesta som är med i Robinson men i år undrar jag vad för människor de fått tag i egentligen. Kanske är det för att jag sökte och inte ens kom med som jag är lite smått sur på de som är med för de som jag tycker är vettiga är, KORT ABROTT HÄR DÅ VI I ALL HAST FICK ÅKA OCH LETA EFTER JENNIE.

Tillbaka till ämnet och den person som gör Robinson värt att se är ingen mindre än



Annika Holtz

Om hon hade åkt ut ikväll vet jag inte om programmet hade varit värt att se för de flesta andra som är kvar är såå tråkiga så tråkiga att man nästan kan bli galen på dem! Och var det någon som tänkte på att hon såg mycket gladare ut i dagens avsnitt? Visst blev hon utröstad och jag i mitt huvud bara "F_A_N!" Så blev verkligen glad att höra att det inte är över än haha!

Hoppas du vinner allt!

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Jag läste precis din novell A whisper in the dark, och tänkte kommentera den, men av någon anledning så går det bara att kommentera dina senaste inlägg.. det kanske är någon inställning jag inte känner till...jaja, hur som helst så tänkte jag skriva en liten review, jag tar det väl på svenska eftersom jag ändå börjat babbla på det språket.



Tycker det är roligt med någon mer som delar mitt intresse för att skriva. Jag skriver mycket själv, eller, ja... kanske inte just nu, då jag har svårt att få tid för det. Jag skriver också helst på engelska, vad är det som får dig att välja engelska att skriva på?



Jag gillade din novell, men inte förrens jag kom till mitten av den. Jag tyckte att introt var väldigt långt, och det gjorde att det tog tid innan man kom in i det hela, och fick ett grepp om vad novellen handlade om. Dock väldigt välskrivet och välformulerat (en del småfel här och där, but we're only human!)



Jag gillade konceptet, även om det tog en stund att greppa! Brukar du skriva på någon speciell sida på nätet och posta dina alster, eller är det bara här på bloggen? Om det bara är här, brukar du få mycket respons här?



Jag har funderat på att lägga ut saker jag skrivit på min blogg, men hittills har det inte blivit av.



Detta blev en väldigt lång kommentar, men....ja!

Cheers,



Sanna M

2010-01-03 @ 01:50:22
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0