Det bästa från idol 2009
2010-01-15 / 10:11:27 / Allmänt

Nu skulle jag blogga om vad som utsätts på tv4s hemsida som det bästa för idol år 2009 då jag upptäcker att jag har massa knottriga utslag på typ hela kroppen, armarna, ansiktet, magen, ansiktet det ser fan ut som vattenkopper men för helvete jag kan väl för fan inte få vattenkoppor en tredje gång? Just nu hopppas jag att de lägger sig snart för det är inte speciellt snyggt och så kliar det något otroligt XD

Men för att återkomma till ämnet det som har utsetts till det bästa från idol år 2009 är följande:






Håller med att detta var bland det bästa från idol faktiskt... Don't bite my head of, men enligt mig var det den bästa duetten :)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0