Dagen för möten
2010-01-25 / 23:42:59 / Allmänt

Ni skulle bara veta hur många personer jag sprungit på idag? och det vill säga att jag har gjort det, helt chockerande jag som nästan gömmer mig för folk, nej då så illa är det väl inte, inte än i alla fall haha nej då nu är jag bara lite cynisk här på kvällen ser att klockan bara går och går så jag hinner knappt inte med den alltså.

Först på dagen idag blev det ju som sagt yoga med jennie där vi hittade busk - första mötet för dagen.

Efter det skjutsade jag Emma och Lovi till skolan då jag ändå skulle ladda mitt busskort vid ica - andra mötet

Utanför ica spran jag på Lina och det var verkligen som hon sa tusen år sedan - tredje mötet

På universitetet när jag precis gått av bussen ser jag en från klassen i 3an, Marielle, som även hon började en kurs på universitetet idag - fjärde mötet

Precis när jag vinkat av henne ser jag nästa välbekanta ansikte MAGGAN! Den skönaste läraren någonsin alltså - man kan inte låta bli att älska henne och hon undra varför jag inte pluggade till ekonom? jag vad ska jag svara på det? - femte mötet

Det var väl det väsentliga sen så blev det ju dansträning o gymmet ni kan ju gissa själva vilka jag hittade på dessa platser ^^

Till sist slappade jag bara hemma först till CSI som jag trodde skulle gå förjävligt så vågade knappt se avsnittet, men jag är glad att jag gjorde det :) Sedan slappa jag lite till till Miss Secret Agent 2


Det var en intressant dag

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0