Chock framför let's dance
2010-01-29 / 23:27:20 / Allmänt

Fredags mys framför let's dance var tanken då en av mina favorit danser skulle vara med idag och då menar jag INTE SLOW FOX haha den tål jag inte för fem öre, finns det någon tråkigare dans? Då föredrar jag lugnt paso dubble eller hur den stavas tycker den är väldigt cool den dans precis min typ av dans om jag nu skulle tvingas till pardans så skulle den vara den jag skulle välja ;) men till chocken den som för dagen i min mening var den bästa fick lämna programmet... blev lite smått chockad då måste jag medge...

Imorgon blir det gymmet först på morgonen ska bli härligt efter några dagars uppehåll nu vet inte om jag blev sjuk eller bara gick in i väggen något av det var det som inträffade i alla fall men kan nu glatt meddela att jag återhämtat mig och redo för nya utmaningar. Måste bara hitta på några ...

Ingen som vill utmana mig att göra något? Kanske gör det vettu så det kan vara värt att skicka in förslag ;) Kommer tänka igenom alla förslag grundligt Så utmana mig :)





Den är till dig haha

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vågar inte utmana dig (a) hihi

2010-01-31 @ 22:40:04
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0